Η οποιαδήποτε πυρκαγιά δεν μπορεί να κάψει τα όνειρα των ανθρώπων, ακόμη κι αν αυτά είναι από χαρτί.
Not any fire can burn people's dreams, even if they are made of paper.

Marilena Rapanaki

Δευτέρα 17 Ιουλίου 2017

Συνέντευξη στα Λογοτεχνικά Μονοπάτια

https://logotexnika-monopatia.blogspot.gr/2017/06/101_30.html


1.    Η λογοτεχνία σας άλλαξε τη ζωή και τη καθημερινότητά σας και αν ναι με ποιο τρόπο;

Τουλάχιστον, μέχρι στιγμής, γράφω όταν έχω έμπνευση, επομένως δεν έχω συγκεκριμένο ωράριο για να μπορέσει η λογοτεχνία να αλλάξει πρακτικά την καθημερινότητά μου. Η ζωή μου αλλάζει κάθε φορά που διαβάζω ή γράφω κάτι που αγγίζει την ψυχή μου. Μένω σε αυτό και το επεξεργάζομαι μέχρι να έρθει το επόμενο ερέθισμα και να πάω παρακάτω.  

2.    Ποιος είναι ο αγαπημένος σας συγγραφέας και ποιο το αγαπημένο σας βιβλίο;

Τα άπαντα του Καζαντζάκη.

3.    Ποιος είναι ο μεγαλύτερός σας φόβος;

Θέλω να καταφέρω να προστατέψω το παιδί μου από κάθε κακό τουλάχιστον μέχρι την ενηλικίωση του και να είναι υγιείς οι άνθρωποί μου.

4.    Πείτε μας λίγα λόγια για το τελευταίο σας βιβλίο.

Το « Ν’ αγαπάς όπως δεν μπορούν οι άλλοι » είναι μια πολυπρόσωπη ιστορία με βασικό άξονα την αληθινή αγάπη. Όπως λέει και η βασική ηρωίδα, αγάπη σημαίνει αυτοθυσία.

5.    Πόσο σημαντικό είναι για εσάς το εξώφυλλο σε ένα βιβλίο;

Η εικόνα είναι η πρώτη εντύπωση.

6.    Θα θέλατε κάποιο από τα βιβλία σας να γινόταν κινηματογραφική ταινία και αν ναι ποιο θα ήταν αυτό;

Δεν υπάρχει συγγραφέας που δεν θα το ήθελε αυτό. Μακάρι να γινόντουσαν όλα. Όταν οι τέχνες ενώνονται με προσοχή και μεράκι, τα αποτελέσματα είναι μοναδικά.

7.    Τι σημαίνει λογοτεχνική επιτυχία για εσάς;

Να λαμβάνεις μηνύματα ή χειραψίες αγάπης για το έργο σου από αναγνώστες.

8.    Ποια είναι η πηγή έμπνευσή σας και ποιο είναι το αγαπημένο σας μέρος για να συγγράψετε ένα βιβλίο σας;

Έμπνευση αποτελούν τα πάντα. Όσο αναπνέεις εμπνέεσαι απ’ ότι είναι γύρω σου. Αγαπημένο μέρος δεν έχω, αναλόγως με το που βρίσκομαι εκείνη την στιγμή της έμπνευσης, επιλέγω ένα αναπαυτικό κάθισμα. 

9.    Ποια είναι η άποψή σας για την Ελλάδα του σήμερα;

Περνάμε δύσκολα σήμερα στην Ελλάδα. Έγιναν πολλά λάθη από τους πολιτικούς και λιγότερα από τους πολίτες. Για να αλλάξει η κατάσταση πρέπει να αλλάξει ο τρόπος που αντιμετωπίζουμε την ζωή. Η αξιοκρατία ακόμα και αν δεν μας συμφέρει, πρέπει να κυριαρχεί. Ελπίζω πως τα πράγματα θα καλυτερεύσουν, άλλωστε είναι ανάγκη μου να πιστεύω στα θαύματα. 

10. Ποιο θα είναι το επόμενό σας συγγραφικό βήμα;

Θα κυκλοφορήσει ξανά από τις εκδόσεις Σιδέρη το καινούργιο βιβλίο μου μετά το καλοκαίρι. Αυτή τη φορά οι ήρωες μου είναι κυρίως άντρες και προσπάθησα να μπω στα παπούτσια τους. 

+1. Μια συμβουλή/ευχή για τους αναγνώστες.


Καλό καλοκαίρι με πολλά βιβλία πάνω στις ξαπλώστρες για πολλά ταξίδια του μυαλού. 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου